שי חדד

תאריך לידה: 25.6.1975 תאריך פטירה: 29.10.1999
שי חדד

בן אביבה ואליהו, נולד ביום ט"ז בתמוז תשל"ה (25.6.1975), ברמת גן. אח צעיר ליוסי, משה ואבנר. שי היה ילד מקסים, יפה תואר, נוח וחביב. כאשר החל לבקר בגן, היו אחיו מלווים אותו בדרכו יומיום ודואגים להחזירו הביתה. כך נוצר קשר טוב מאוד בינו ובין אחיו הגדולים.

שי החל את לימודיו בבית-הספר היסודי 'יהלום' ברמת גן, שם היה מקובל מאוד חברתית, תלמיד טוב ועסק בספורט. שי השתתף תמיד בהצגות בית-הספר וגילה כשרון משחק. הוא המשיך את לימודיו ב'תיכון אורט' רמת גן, אך לא השלימם ובסוף כיתה י"א עזב את בית-הספר. במהלך לימודיו בתיכון השתייך לתנועת 'הנוער העובד והלומד', שם היה פעיל מאוד מבחינה חברתית. הוא עסק גם בטיפול בקשישים בבתי-אבות ואירגן מבצעי התרמה למענם, במסגרת הפעילות הציבורית של 'הנוער העובד'. לשי היתה נטייה חזקה לכדורגל והוא הקפיד לשחק בכל יום שישי. נוסף לכך אהב מאוד לעסוק בג'ודו והקדיש שעות רבות לאימונים בתחום. עד גיוסו לצה"ל עבד שי בעבודות מזדמנות.

שי התגייס לצה"ל בחודש אוגוסט 1993 ובתום אימוני הטירונות שובץ לקורס טבחים. עם סיום הקורס הוצב כטבח ביחידת גדנ"ע מרכז. בסוף אוגוסט 1995 השלים שי את שירות החובה שלו והשתחרר מצה"ל. הוא עבד בעבודות מזדמנות, עד שנקלט ברשת חנויות סטימצקי, שם התמיד בעבודתו.

שי הוצב לשירות מילואים בפלוגת המפקדה של גדוד ההצלה של פיקוד העורף.

ביום י"ט בחשוון תש"ס (29.10.1999) נפל שי במילוי תפקידו בעת שירות מילואים ביחידתו. בן עשרים-וארבע היה בנופלו. הוא הובא למנוחות בבית-העלמין הצבאי בקרית שאול. הותיר אחריו הורים ושלושה אחים.